NISSAN GT-R

Cena od 527 000 zł

Osiągi

SILNIK Z PODWÓJNYM TURBODOŁADOWANIEM

SERCE LEGENDY

Na każdym etapie opracowywania GT-R inżynierowie Nissana rzucili wyzwanie konwencjonalnemu podejściu – poczynając od niesamowicie zaawansowanego silnika.



SILNIK VR38 570 KM Z PODWÓJNYM TURBODOŁADOWANIEM

Obsypany nagrodami 24-zaworowy silnik V6 o pojemności 3,8 litra, z podwójnym turbodoładowaniem to 570 KM przy 6800 obrotach na minutę i momencie obrotowym 637 Nm. Oznacza to wzrost mocy o 20 KM i 5 Nm – efekt indywidualnej regulacji czasu zapłonu dla każdego cylindra i dodatkowej mocy turbosprężarek.

ZINTEGROWANA TURBOSPRĘŻARKA IHI

Turbosprężarka IHI jest zamontowana po obu stronach silnika. Dzięki połączeniu kolektora wydechowego i turbosprężarki w jednym zespole, przepływ w układzie dolotowym i wydechowym zostały zoptymalizowane. Większy intercooler umożliwia wydajniejsze chłodzenie, z kolei aby nie dopuścić do spadku mocy podczas zwiększania momentu obrotowego, zastosowano bardzo precyzyjny system sterowania elektronicznego.


PODWOZIE

PIĘKNO PLATFORMY MIDSHIP

Kolejnym przykładem niestandardowych rozwiązań w Nissanie GT-R jest platforma Premium Midship, w której silnik jest przesunięty do tyłu, dzięki czemu pojazd łatwiej się prowadzi. Ten specyficzny układ umożliwił zamontowanie skrzyni biegów i układu przeniesienia napędu z tyłu Nissana GT-R, przez co uzyskano pierwszy na świecie niezależny, tylny zespół przeniesienia napędu w pojeździe
z napędem na wszystkie koła.




REGULOWANE PRZEZ KIEROWCĘ AMORTYZATORY

Specjalny system amortyzatorów Bilstein DampTronic z możliwością regulacji przez kierowcę gwarantuje wysoki poziom kontroli w różnorodnych sytuacjach. W modelu na 2017 rok system uległ dalszemu udoskonaleniu, dzięki czemu osiągnięto większą płynność jazdy w trybie Comfort
i lepsze wyczucie układu kierowniczego w trybie R.


HAMOWANIE NA MIARĘ TORÓW WYŚCIGOWYCH

W modelu GT-R zastosowano kilka błyskotliwych rozwiązań o wyścigowym rodowodzie. Hamulce posiadają 6-tłoczkowe zaciski z przodu i 4-tłoczkowe z tyłu. Dla zapewnienia maksymalnej sztywności i lekkości są one wykonane z jednego kawałka aluminium. Otwory, które chłodzą hamulce, wyposażono w oryginalne żeberka wentylacyjne w kształcie rombu, a pływające tarcze hamulcowe umożliwiają rozszerzanie tarczy zewnętrznej w stronę przeciwną do piasty, co minimalizuje zjawisko wypaczania tarcz hamulcowych.


AERODYNAMIKA

SUPERSAMOCHÓD, KTÓRY KSZTAŁTUJE WIATR

Dopracowana aerodynamika Nissana GT-R zapewnia optymalną siłę docisku, pozwalając utrzymać imponujący współczynnik oporu powietrza o wartości 0,26. Podczas gdy Ty widzisz solidny supersamochód o ogromnej mocy, wiatr identyfikuje niski wóz o średniej wielkości silnika. Czysta alchemia aerodynamiki.




DIABEŁ TKWI W SZCZEGÓŁACH

Aerodynamika podwozia – w przeciętnym samochodzie aktywna skrzynia biegów w podwoziu jest odsłonięta, przez co hula w niej wiatr, wytwarzając ciąg pionowy do góry i hamując pojazd. Ale Nissan GT-R nie jest rzecz jasna przeciętnym samochodem. Jego podwozie jest praktycznie w całości pokryte panelami kompozytowymi, które tworzą płaską, aerodynamiczną powierzchnię.


OSIĄGI WYDOBYWANE NAWET Z POWIETRZA

Charakterystyczny, wielki spoiler oraz wszystkie wloty i otwory wentylacyjne nie są tylko po to, żeby ładnie wyglądać – wszystkie mają do spełnienia określone zadanie. Spoiler wytwarza siłę dociskającą. Karbowania na zaporze powietrznej oraz otwory wentylacyjne w tylnym zderzaku usprawniają przepływ powietrza do tyłu. Otwory wentylacyjne za przednimi błotnikami zapewniają chłodzenie hamulców i wytwarzają dodatkową siłę dociskającą, natomiast wloty na masce wraz
z charakterystyczną kratką odpowiadają za chłodzenie silnika.


PRZEPŁYW POWIETRZA POD PODWOZIEM

Z przodu auta płaskie podwozie sprawia, że powietrze przepływa szybciej i jest rozprowadzane nad hamulcami, chłodząc je. Z tyłu, dyfuzor z włókna węglowego przyjmuje ten przyspieszony strumień powietrza i spowalnia go, generując efekt próżni, który zwiększa przyczepność Nissana GT-R na jezdni lub torze.


NAPĘD NA CZTERY KOŁA

ZAWSZE I WSZĘDZIE 

Kiedy większość supersamochodów musi pozostać w garażu lub szybko uznać wyższość warunków pogodowych, Nissan GT-R mocno trzyma się drogi – dzięki kontroli dynamiki pojazdu (VDC) i jednemu
z najbardziej zaawansowanych układów napędu na cztery koła, jakie kiedykolwiek zastosowano w seryjnym samochodzie.



NAPĘD NA CZTERY KOŁA

Zamiast tradycyjnego podziału momentu obrotowego 50/50 pomiędzy przednią a tylną oś, elektronicznie sterowany system napędu na cztery koła Nissana GT-R zapewnia dla tylnej osi nawet 100% dostępnego momentu obrotowego oraz jest w stanie przekazać maksymalnie 50% momentu obrotowego na przednie koła. Przekłada się to na doskonałe sterowanie, czucie kierownicy
i reaktywność, a także większą pewność jazdy, którą zapewnia auto z napędem 4x4. Ponadto układ dynamicznej kontroli stabilności (VDC) umożliwia stałe monitorowanie prowadzenia i hamowania, a także wyczuwa momenty nad- i podsterowności, ograniczając prędkość silnika i hamując odpowiednimi kołami.



Zostaw nam swoje dane

skontaktujemy się z Tobą i dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb

lub
* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Uprzejmie informujemy, że:
  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest GRUPA PGD Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie przy ul. Rzemieślniczej 26, 30-403 Kraków (dalej zwana Administratorem).
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Krzysztof Bielawski, z którym kontakt możliwy jest pod nr tel. +48 33 4861 986 oraz adresem e-mail iod@holding1.pl .
  3. Państwa dane (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail) będą wykorzystywane w celu realizacji Państwa zapytania oraz są niezbędne do przedstawienia oferty.
  4. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Z powyższych praw można skorzystać zgłaszając się do Inspektora Danych Osobowych (dane powyżej).
  5. Dane osobowe będą przetwarzane przez 6 miesiące od ostatniej oferty przedstawionej przez Administratora.
  6. Państwa dane mogą być powierzone podmiotom, którym Administrator zleca wykonanie usług wsparcia IT w imieniu i na swoją rzecz.
OFERTY SPECJALNE JAPAN MOTORS
Jesteśmy częściąholding1
Związek dealerów Rzetelna firma
Naprawa nadwozi PGD Flota PGD Części Sprawdzony niekręcony
Karta Ratownicza